Personal branding in turbulente tijden Bekijk groter

Personal branding in turbulente tijden

Uniek profileren, buitengewoon presteren

9789058717894

Verkrijgbaar

Hoe word je een 'brand' en waarom is dat in onze professionele wereld steeds noodzakelijker? En hoe pak je dat in de praktijk aan?

Meer details

20,95 € incl. btw

Datasheet

UitgeverijThema
Jaar van uitgave2013, 3de herziene druk
Bindwijzepaperback
Aantal pagina's184p.

Meer informatie

Personal branding is een diepgaande en creatieve aanpak om jezelf en je bedrijf op een authentieke manier te presenteren en bij de ander een beeld op te roepen dat aansluit bij je wensen, talenten en ambities.
Hoe je een brand wordt, en waarom dat steeds noodzakelijker is in onze professionele wereld, tonen de auteurs overtuigend aan. En niet alleen dat; in deel twee van Personal Branding in turbulente tijden leer je bovendien hoe je dat in de praktijk aanpakt.

Dit unieke soms confronterende boek zal iedere professional inspireren tot het creëren van een eigen brand. Een aanrader voor wie dingen echt anders wil.- Jerry Notenboom, directievoorzitter Rabobank Twente Oost

Dit boek gaat over veranderen. Gewoon omdat stilstaan achteruitgaan is. Veranderen begint bij kijken naar jezelf en een uitdagend veranderperspectief hebben. Voor veranderen heb je ook een nieuwe skillset nodig. De schrijvers reiken handzaam kansen en oplossingen aan. Een aanrader voor mens en bedrijf. - Ton Hopmans, directeur Human Resources Randstad

Auteurs

Cees Harmsen

Cees Harmsen heeft een diepgaande kennis van trends en ontwikkelingen in de organisatiewereld. Dit gedachtegoed vertaalt hij graag in prikkelende presentaties en wervelende workshops. Zijn personal brand staat vermeld op zijn visitekaartje: mindsetter. Professionals en organisaties verder helpen bij het ontwikkelen van een mindset die leidt tot succes in turbulente tijden.
Cees is psycholoog, socioloog en auteur van diverse boeken en artikelen over innovatief timemanagement. Hij heeft vijfentwintig jaar (internationale) ervaring als motivationele spreker en mindsetter en is eigenaar van Novitijd. Zijn levensmotto is een uitspraak van George Bernard Shaw: Het leven is niet bedoeld om jezelf te vinden, maar om jezelf te creëren.


Rolf Rosenmöller

Rolf Rosenmöller heeft de afgelopen jaren een vaste plek verworven als adviseur en trainer rondom het thema leiderschapsontwikkeling. Rolf, bij wie de ondernemersgeest door de aderen vloeit, is een netwerker die zich vol energie richt op een grote diversiteit aan organisaties. Zijn missie is om organisaties en hun professionals te inspireren om: de beste versie van zichzelf in de wereld te zetten. Dit resulteert in unieke, gepassioneerde en confronterende workshops. Verder vermeldt Rolf zijn CV een studie aan de London School of Foreign Trade, verschillende management functies, waarvan de laatste vijf jaar als directeur van Itasc Nederland.