algemeen Er zijn 17 producten

Toont 1 - 17 van de 17 items
  • Schonewille

    Dit studieboek legt helder en bondig uit wat mediation inhoudt, wat de uitgangspunten zijn, in welke  situaties deze vorm van conflictbemiddeling geschikt is en wanneer niet en besteedt veel aandacht aan het juridische kader.

    36,90 €
  • Burgers

    Met dit boek ontwikkelen studenten hoger onderwijs hun vermogen tot logisch denken, helder analyseren en kritisch oordelen, aan de hand van levendige voorbeelden uit uiteenlopende disciplines. 2de herziene druk.

    15,95 €
  • Professionele vaardigheden voor het economisch domein
    Schuitema, van den Herik, van der Kaap

    Handvatten voor het aanleren van een onderzoekende houding binnen het economische domein. Met praktijkgerichte oefeningen en een zelfscan. Voor studenten van hbo-opleidingen bedrijfskunde, commerciële economie, communicatie en hrm.

    18,95 €
  • Creatief schrijven voor een merk
    van der Meulen

    Creatief schrijven voor communicatieprofessionals en marketeers. Verzamel verhalen uit de organisatie en vertaal ze naar creatieve communicatie-uitingen. Voor hbo-studenten en marketing- en communicatieprofessionals op de werkvloer. 

    24,95 €
  • van journalistieke content tot infotainment
    Janssen

    Dit boek voor studenten journalistiek, communicatie en opleidingen in de creatieve industrie behandelt alle aspecten van het schrijven van goede teksten voor een hele waaier aan journalistieke teksten. Met extra studiemateriaal online.

    23,50 €
  • Een gedragswetenschappelijke aanpak
    Pol, Swankhuisen

    Dit boek focust op de beïnvloedende rol van overheidscommunicatie en geeft een overzicht van de actuele sociaalwetenschappelijke inzichten op dat terrein.

    27,95 €
  • Verbindende communicatie & marketing
    Tiggelovend

    Hoe kunnen de social profit en overheidsdiensten doelgericht, duurzaam en geloofwaardig communiceren, ook naar groepen die te maken hebben met sociale ongelijkheid en discriminatie.

    20,00 €
  • Apol, Kalff , Reijerkerk , Uitslag

    Een brede inleiding tot mediation, conflicthantering en conflictpreventie waarin zowel theorie als praktijk en opdrachten aan bod komen. Geheel geactualiseerde 3de druk.

    24,00 €
  • Niet culturen, maar mensen ontmoeten elkaar
    Hoffman, Verdooren

    Welke processen, uitdagingen en vaardigheden zijn van belang om te communiceren in een ‘superdiverse’ wereld, volgens het TOPOI-model. Relevante theorieën en talloze praktijkvoorbeelden en praktische handvatten.

    34,95 €
  • Cultures don't meet, people do
    Hoffman, Verdooren

    Which processes, challenges and skills are relevant in a ‘superdiverse’ world?

    34,95 €
  • Gerritsen, Claes

    Een overzicht van actuele theorieën over cultuurverschillen en de verschillen in verbale en non-verbale communicatie die daaruit voortvloeien. Uitgangspunt is een vergelijking tussen Nederland en Vlaanderen, wel dezelfde taal, niet dezelfde cultuur.

    32,50 €
  • Regtvoort , Siepel

    Nauwgezet beeld van de uitgangspunten van de risico- en crisiscommunicatie en de werkzaamheden van de communicatieprofessional. Met veel aandacht voor theorie én praktijk. 4de herziene druk.

    29,50 €
  • Aansluiten bij communicatiebehoeften van burgers
    Siepel , Regtvoort , Morssinkhof , de Ruiter

    Een uniek boek over overheidscommunicatie dat bestuurders en ambtenaren - de overheid - helpt om te communiceren in dienst van burgers - de samenleving.

    28,50 €
  • Een strategisch instrument
    Hogendoorn

    Compleet handboek voor wie op basis van communicatieonderzoek de effectiviteit in zijn communicatie wil vergroten. Met aandacht voor theorie en praktijk.

    33,50 €
  • Het communicatieplan: stappen, kernvragen en elementen
    't Lam

    14,00 €
  • Fasen, rollen en kernvragen
    't Lam

    14,00 €
  • Hoe mensen communiceren met taal
    Houtkoop, Koole

    17,50 €
Toont 1 - 17 van de 17 items