economie & management Er zijn 73 producten

per pagina
Toont 31 - 35 van de 73 items
  • ten Berge, Oteman, van Kooten, van der Werf

    Kernachtig overzicht van het vakgebied organisatiekunde op basis van de S-begrippen uit het 7S-model van McKinsey. Zesde, geactualiseerde druk.

    32,50 €
  • Blom, Prud’homme van Reine

    Dit boek bespreekt de vier belangrijkste theorieën over culturele verschillen, integreert ze tot één model en geeft praktische voorbeelden van de verschillende aspecten van intercultureel teamwork en het positief benutten van culturele verschillen.

    21,95 €
  • de Berg, Mackenbach

    Een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. 3de herzien druk.

    53,95 €
  • Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    van Zeeland

    Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Dit boek biedt een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit jonge onderzoeksgebied.

    36,00 €
  • Klouwen

    In dit boek behandelen de auteurs basisbegrippen uit de statistische toetsingstheorie. Geschikt voor opleidingen bedrijfseconomie, accountancy, logistiek en andere commercieel-economische opleidingen.

    27,50 €
Toont 31 - 35 van de 73 items

Activiteiten

Momenteel geen aankomende activiteiten