Het merk voorbij Bekijk groter

Het merk voorbij

Handboek voor identiteit in imago

Verkrijgbaar

Leer met de TACTICS-methode stap voor stap te werken aan een betekenisvol en geloofwaardig imago. Voor studenten in de commerciële en communicatieopleidingen

Meer details

38,50 € incl. btw

Datasheet

Uitgeverij Coutinho
Jaar van uitgave 2014, 1ste druk
Bindwijze paperback
Aantal pagina's 320p.

Meer informatie

Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit. De relatie die hij met een bedrijf heeft, is gelijkwaardiger, persoonlijker en transparanter geworden. Het merk voorbij laat zien dat bedrijven hier in hun communicatie rekening mee moeten houden: identiteit en imago zijn meer dan het bouwen van een merk.

Dit handboek presenteert de TACTICS-methode waarbij stap voor stap wordt gewerkt aan een betekenisvol en geloofwaardig imago. Niet het analyseren achteraf, maar het proactief managen van verwachtingen van de klant staat centraal. De theoretische onderbouwing wordt gevolgd door praktische hoofdstukken over implementatie, cases en voorbeelden van succesvol imago-ontwikkeling. De uitgebreide website helpt docenten om het boek optimaal te gebruiken en biedt studenten extra oefenmateriaal, zoals een begrippentrainer en een zelftoets.


"Een helder gestructureerd boek geschreven vanuit een visie op de toekomst. Een dergelijk boek heb ik in mijn korte studietijd gemist." - Nalden (WeTransfer)

Met Het merk voorbij leren hbo-studenten van commerciële en communicatieopleidingen structureel te werken aan imago-ontwikkeling. Het helpt professionals om hun vakgebied te bezien vanuit een actuele invalshoek.

Auteurs

Rudy van Belkom

Rudy van Belkom is eigenaar van Imagobureau TINK! en docent Concepting, Strategieontwerp en Digital Lifestyle aan de Fontys Academy for Creative Industries.