Brand-id Bekijk groter

Brand-id

Inspiratieboek voor creatief denken

Verkrijgbaar

Inspiratieboek voor creatief denken en praktijkboek voor merkdenken. Compleet geactualiseerde herdruk met volledig nieuw hoofdstuk.

Meer details

32,95 € incl. btw

Datasheet

UitgeverijThema
Jaar van uitgave2011
Bindwijzepaperback
Aantal pagina's192p.

Meer informatie

Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zon merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in Brand-id centraal staat... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen Maar hoe doe je dat nu in de praktijk?
Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving?
De antwoorden op deze vragen vind je in Brand-id. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning.
Deze aanpak maakt Brand-id tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, marketeers, creatieven, docenten en studenten. Kortom: Brand-id is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit.

Auteurs

Wil Michels

Wil Michels is directeur van Michels Corporate Communicatie, kansdenker, conceptmaker, trainer, tekstschrijver en auteur van bestsellers als Basisboek Communicatie, Communicatie Handboek, Corporate Designmanagement en Communicatieplanner. In totaal verkocht hij ruim 100.000 boeken.


Ineke Huyskens

Ineke Huyskens is tekstschrijver, communicatietrainer, docent en inspirator. Haar passie ligt in het faciliteren van creatieve sessies;. Daarnaast is zij verantwoordelijk voor de (eind)redactie van bovengenoemde boeken.