Kleintje feedback Bekijk groter

Kleintje feedback

geven en ontvangen

9789058715784

Verkrijgbaar

Dit boek laat zien hoeveel beter het is om mét elkaar te praten, in plaats van over elkaar en hoe belangrijk feedback geven en krijgen is. Met veel herkenbare voorbeelden.

Meer details

9,95 € incl. btw

Datasheet

UitgeverijThema
Jaar van uitgave2012
Bindwijzehardcover
Aantal pagina's36p.

Meer informatie

Feedback voorkomt irritaties en conflicten, creëert begrip, versoepelt de samenwerking, vergroot het werkplezier en verbetert het functioneren. Alle reden dus om feedback geven en ontvangen goed onder de knie te krijgen, zou je zeggen. Maar hoe komt het dan toch dat de meeste mensen het o zo lastig vinden om goed met feedback om te gaan? Met Kleintje feedback is dat voorgoed verleden tijd.

Na het lezen van dit boekje voel je je gesterkt om meer te doen met feedback. Je hebt onderzocht wat je ervan weerhoudt om feedback te geven of te vragen, je krijgt manieren aangereikt om feedback op een goede manier te brengen, en je gaat actief momenten en situaties opzoeken waarin je (nog meer) gaat experimenteren met feedback. Zo kunnen mensen in hun organisatie laten zien hoe het ook kan: samen praten over gedrag. Om te groeien en bij te dragen aan een open en eerlijke bedrijfscultuur.

Auteurs

Annemieke Nijman

Annemieke Nijman is eigenaar van Op het balkon. Zij is gedragscoach en houdt zich bezig met individuele coaching, teamcoaching, procesbegeleiding, intervisie, conflictcoaching en zakelijke mediation. Annemieke is gefascineerd door gedrag en geboeid door conflicten. In al haar werk wil zij mensen in beweging brengen.