Being public


Engels | 31-05-2017 | 240 pagina's

9789492095282

Paperback / softback


€ 19,90

  Voeg toe aan mijn winkelmandje
 Product store stocks

   Bestelbaar

   Retourtermijn binnen 14 dagen

   Gratis bezorging vanaf 24 euro




Tekst achterflap

Being Public onderzoekt de notie van 'publiek' vanuit verschillende invalshoeken. In discussies over de betekenis van cultuur speelt de categorie 'publiek' een belangrijke rol, maar wat er met dit begrip precies bedoeld wordt blijft vaak onduidelijk. De betekenis van zowel 'kunstpubliek' als 'publieke ruimte' is complex geworden in een tijd waarin de grenzen tussen publiek en privé verschuiven en waar 'het publiek' eigenlijk verschillende groepen met veranderende samenstelling en identiteit omvat. Wat betekent het in deze tijd om publiek te zijn? En wat is de rol van kunst in het vormgeven van zowel 'publieke ruimte' als 'een publiek'? Met deze vragen als vertrekpunt wil Being Public bijdragen aan een beter begrip van de relaties tussen kunst en het publieke.
Bijdragen: Barbara Alves, Jeroen Boomgaard, Rogier Brom, Anke Coumans, Florian Cramer, Eva Fotiadi, Maaike Lauwaert, Gabriel Lester, Steven ten Thije

Details

EAN :9789492095282
Uitgever :Valiz
Vertaler : Leo Reijnen
Publicatie datum :  31-05-2017
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Engels
Hoogte :223 mm
Breedte :173 mm
Dikte :18 mm
Gewicht :390 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :240
Reeks :  Making Public