Overtuigingskracht


Nederlands | 20-09-2017 | 288 pagina's

9789057124938

Paperback / softback


  Lees de eerste pagina's

€ 24,99

  Voeg toe aan mijn winkelmandje
 Product store stocks

   Bestelbaar

   Retourtermijn binnen 14 dagen

   Gratis bezorging vanaf 24 euro




Tekst achterflap

JUBILEUMEDITIE MET 10 EXTRA GEHEIMEN Hoe verhoog je je invloed waar dan ook, en kun je andere mensen beter overtuigen van wat dan ook? De 60 wetenschappelijk bewezen tips en strategieën in dit boek laten zien hoe een kleine verandering van je aanpak direct een drastisch effect kan hebben op je slagingskans - of je nu wilt dat iemand zijn medicijnen slikt, iets voor je doet, milieubewuster wordt, tevreden is over je product of op je stemt. De auteurs vertalen de uitkomsten van gedegen wetenschappelijk onderzoek op aanstekelijke wijze naar de dagelijkse praktijk. De uitgebreide editie van deze klassieker en internationale bestseller bevat tien nieuwe opmerkelijke inzichten en bevordert gegarandeerd uw overtuigingskracht, zowel privé als op het werk. Noah Goldstein is verbonden aan de UCLA Anderson School of Management. Steve Martin is directeur van het Britse bureau Influence at Work. Robert Cialdini is emeritus hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en auteur van Invloed en Pre-suasion. Eerder verscheen van hen bij Nieuwezijds kleinGROOT. 'Psychologische beïnvloeding kan echt.****' de Volkskrant 'Een tocht door talloze experimenten om te weten te komen waarom mensen 'ja' zeggen.' Het Financieele Dagblad

Details

EAN :9789057124938
Auteur: 
Uitgever :Nieuwezijds b.v., Uitgeverij
Publicatie datum :  20-09-2017
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :214 mm
Breedte :138 mm
Dikte :27 mm
Gewicht :411 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :288