marketing Er zijn 21 producten

per pagina
Toont 11 - 15 van de 21 items
  • Van klassieke modellen naar waardenmarketing
    Klop

    Een overzicht van klassieke en nieuwe modellen, van portfolioanalyse, via uitgebreide confrontatieanalyse naar de internetscorecard. Met extra aandacht voor de samenhang tussen de modellen en hoe deze worden toegepast in het midden- en kleinbedrijf.

    29,50 €
  • Handboek voor identiteit in imago
    van Belkom

    Leer met de TACTICS-methode stap voor stap te werken aan een betekenisvol en geloofwaardig imago. Voor studenten in de commerciële en communicatieopleidingen

    38,50 €
  • Mulder

    Dit boek biedt de kennis die nodig is om gangbare marketingtheorieën toe te passen op de creatieve sector. Met ruime aandacht voor ontwikkelingen op het gebied van onlinemarketing, mobiele marketing en sociale media.

    38,50 €
  • Media, muziek, film, games en evenementen
    Penseel

    Een nagenoeg compleet overzicht van de Nederlandse entertainmentsector met de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, (multi)media en evenementen.

    59,95 €
  • Hermans

    Hoe schrijf je offertes die zich onderscheiden van die van de concurrenten. Voor studenten aan commerciële richtingen én professionals.

    23,50 €
Toont 11 - 15 van de 21 items

Activiteiten

Momenteel geen aankomende activiteiten