marketing Er zijn 20 producten

per pagina
Toont 6 - 10 van de 20 items
  • de Berg, Mackenbach

    Een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. 3de herzien druk.

    53,95 €
  • Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    van Zeeland

    Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Dit boek biedt een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit jonge onderzoeksgebied.

    36,00 €
  • Poort, de Wert

    Geheel vernieuwd en up to date met de allernieuwste inzichten en theorieën. Onmisbaar handboek voor iedereen die een website heeft.

    19,95 €
  • Van probleem naar advies
    Raessens

    Dit boek biedt het gereedschap om praktijkonderzoek goed onderlegd uit te voeren, vanaf de onderzoeksvragen, over de methodes voor dataverzameling tot het schriftelijk eindproduct. Geïllustreerd met voorbeelden uit de marketing- en communicatiepraktijk.

    25,00 €
  • Van klassieke modellen naar waardenmarketing
    Klop

    Een overzicht van klassieke en nieuwe modellen, van portfolioanalyse, via uitgebreide confrontatieanalyse naar de internetscorecard. Met extra aandacht voor de samenhang tussen de modellen en hoe deze worden toegepast in het midden- en kleinbedrijf.

    29,50 €
Toont 6 - 10 van de 20 items