marketing Er zijn 21 producten

per pagina
Toont 6 - 10 van de 21 items
  • de Berg, Mackenbach

    Een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. 3de herzien druk.

    53,95 €
  • Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    van Zeeland

    Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Dit boek biedt een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit jonge onderzoeksgebied.

    36,00 €
  • De groei naar sociale volwassenheid
    van der Veen, Maas, Delfgaauw, Gerrits

    Studie met pragmatische insteek naar de groei van bedrijven naar sociale volwassenheid en de bijbehorende organisatieverandering. Een must read voor managers die ‘iets met social media moeten’!

    25,50 €
  • Poort, de Wert

    Geheel vernieuwd en up to date met de allernieuwste inzichten en theorieën. Onmisbaar handboek voor iedereen die een website heeft.

    19,95 €
  • Van probleem naar advies
    Raessens

    Dit boek biedt het gereedschap om praktijkonderzoek goed onderlegd uit te voeren, vanaf de onderzoeksvragen, over de methodes voor dataverzameling tot het schriftelijk eindproduct. Geïllustreerd met voorbeelden uit de marketing- en communicatiepraktijk.

    25,00 €
Toont 6 - 10 van de 21 items

Activiteiten

Momenteel geen aankomende activiteiten