marketing Er zijn 18 producten

Toont 1 - 18 van de 18 items
  • Handleiding voor het creëren van échte waarde
    Kuijten

    Dit boek biedt marketingstudenten en -professionals praktijkvoorbeelden en eenvoudige stappen om in de nieuwe economie te werken aan het creëren van échte waarde, zowel in het bedrijfsleven als in de maatschappij.

    26,90 €
  • Creatief schrijven voor een merk
    van der Meulen

    Creatief schrijven voor communicatieprofessionals en marketeers. Verzamel verhalen uit de organisatie en vertaal ze naar creatieve communicatie-uitingen. Voor hbo-studenten en marketing- en communicatieprofessionals op de werkvloer. 

    24,95 €
  • Verbindende communicatie & marketing
    Tiggelovend

    Hoe kunnen de social profit en overheidsdiensten doelgericht, duurzaam en geloofwaardig communiceren, ook naar groepen die te maken hebben met sociale ongelijkheid en discriminatie.

    20,00 €
  • ten Berge, van der Aart, Hagemans, Winckels

    Een compleet overzicht van het vakgebied marketing, van de filosofie en het planningsproces, over marktonderzoek en statistiek, tot het vormgeven van het marketingbeleid.

    44,95 €
  • 60 geheimen van de psychologie van het beïnvoeden
    Goldstein, Martin, Cialdini

    De 60 wetenschappelijk bewezen tips en strategieën in dit boek laten zien hoe een kleine verandering van je aanpak direct een drastisch effect kan hebben op je slaagkansen.

    22,95 €
  • Gerritsen, van Olderen

    Over de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Voor hbo-opleidingen en professionals voor marketing en management van events, entertainment, sport en kunst.

    40,95 €
  • de Berg, Mackenbach

    Een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. 3de herzien druk.

    53,95 €
  • Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    van Zeeland

    Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Dit boek biedt een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit jonge onderzoeksgebied.

    36,00 €
  • De groei naar sociale volwassenheid
    van der Veen, Maas, Delfgaauw, Gerrits

    Studie met pragmatische insteek naar de groei van bedrijven naar sociale volwassenheid en de bijbehorende organisatieverandering. Een must read voor managers die ‘iets met social media moeten’!

    25,50 €
  • Van probleem naar advies
    Raessens

    Dit boek biedt het gereedschap om praktijkonderzoek goed onderlegd uit te voeren, vanaf de onderzoeksvragen, over de methodes voor dataverzameling tot het schriftelijk eindproduct. Geïllustreerd met voorbeelden uit de marketing- en communicatiepraktijk.

    25,00 €
  • Van klassieke modellen naar waardenmarketing
    Klop

    Een overzicht van klassieke en nieuwe modellen, van portfolioanalyse, via uitgebreide confrontatieanalyse naar de internetscorecard. Met extra aandacht voor de samenhang tussen de modellen en hoe deze worden toegepast in het midden- en kleinbedrijf.

    29,50 €
  • Handboek voor identiteit in imago
    van Belkom

    Leer met de TACTICS-methode stap voor stap te werken aan een betekenisvol en geloofwaardig imago. Voor studenten in de commerciële en communicatieopleidingen

    38,50 €
  • Mulder

    Dit boek biedt de kennis die nodig is om gangbare marketingtheorieën toe te passen op de creatieve sector. Met ruime aandacht voor ontwikkelingen op het gebied van onlinemarketing, mobiele marketing en sociale media.

    38,50 €
  • Media, muziek, film, games en evenementen
    Penseel

    Een nagenoeg compleet overzicht van de Nederlandse entertainmentsector met de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, (multi)media en evenementen.

    59,95 €
  • Hermans

    Hoe schrijf je offertes die zich onderscheiden van die van de concurrenten. Voor studenten aan commerciële richtingen én professionals.

    23,50 €
  • Kweekel

    Krijg met de LIFO methode meer inzicht in jezelf en je klant en boek meer succes in verkoop- en adviesgesprekken.

    17,00 €
  • Ontwerp beleving met betekenis
    Kuiper , Smit

    Dit boek biedt een volledig inzicht in de imagineer en zijn werkmethodes. Theorie en veel praktische voorbeelden, met oefeningen en leestips.

    39,50 €
Toont 1 - 18 van de 18 items