marketing Er zijn 26 producten

per pagina
Toont 1 - 5 van de 26 items
  • 60 geheimen van de psychologie van het beïnvoeden
    Goldstein , Martin, Cialdini

    De 60 wetenschappelijk bewezen tips en strategieën in dit boek laten zien hoe een kleine verandering van je aanpak direct een drastisch effect kan hebben op je slaagkansen.

    21,95 €
  • Gerritsen, van Olderen

    Over de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Voor hbo-opleidingen en professionals voor marketing en management van events, entertainment, sport en kunst.

    39,50 €
  • Overtuigend zakelijk bloggen
    Verbeek

    Hoe je de liefde voor je vak in de markt zet. Verkoop je product of dienst door waardevolle inhoud te delen. Geen schreeuwerige marketing, maar klantwervend bloggen. Voor trainers, coaches en adviseurs.

    24,95 €
  • de Berg, Mackenbach

    Een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. 3de herzien druk.

    52,50 €
  • Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    van Zeeland

    Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Dit boek biedt een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit jonge onderzoeksgebied.

    34,50 €
Toont 1 - 5 van de 26 items