Een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. 3de herzien druk.
Richtlijnen, voorbeelden, tips en oefeningen voor het schrijven van juridische teksten in een klare en begrijpelijke taal met heldere argumentatie.
Dit boek biedt een overzicht van de gespreksmodellen die een (sociaal)jurist tot zijn beschikking heeft. Naast de inleidende theorie komen ook de vaardigheden aan bod die horen bij de verschillende gesprekssituaties. 3de herziene druk.
Tegen het einde van het adviestraject moet er iets tastbaars komen: een rapport, een presentatie, op zijn minst een brief of memo. Met dit boek kun je leren hoe je daarvan een kwalitatief hoogwaardig eindproduct maakt.
Deze flexibele denkmethode laat zien hoe de kwaliteit van groepsgesprekken positief beïnvloed kan worden. Met de vele reflectieve en activerende opdrachten, concrete adviezen en veel voorbeelden uit zeer diverse praktijksituaties.