communicatie Er zijn 23 producten

per pagina
Toont 11 - 15 van de 23 items
  • Methoden en toepassingen
    Karreman, van Enschot

    Zes methoden waarmee teksten geanalyseerd en geëvalueerd kunnen worden: functionele analyse, coherentieanalyse, retorische analyse, argumentatieanalyse, narratieve analyse en genreanalyse. Met gratis aanvullend oefenmateriaal.

    33,50 €
  • ten Berge, van der Aart, Hagemans, Winckels

    Een compleet overzicht van het vakgebied marketing, van de filosofie en het planningsproces, over marktonderzoek en statistiek, tot het vormgeven van het marketingbeleid.

    44,95 €
  • 60 geheimen van de psychologie van het beïnvoeden
    Goldstein , Martin, Cialdini

    De 60 wetenschappelijk bewezen tips en strategieën in dit boek laten zien hoe een kleine verandering van je aanpak direct een drastisch effect kan hebben op je slaagkansen.

    22,95 €
  • Gerritsen, van Olderen

    Over de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Voor hbo-opleidingen en professionals voor marketing en management van events, entertainment, sport en kunst.

    40,95 €
  • Van onderzoeksvraag naar wetenschappelijke tekst
    Jungslager, Maljaars

    Leer je hoe je tot een goede wetenschappelijke tekst, zoals een scriptie, kunt komen. Gericht op zowel de ontwikkeling van het academisch denkvermogen als schrijfvaardigheid. Zowel voor onderwijs als zelfstudie.

    27,50 €
Toont 11 - 15 van de 23 items