communicatie Er zijn 27 producten

per pagina
Toont 1 - 25 van de 27 items
  • Feedback geven op schrijfproducten
    Koster, Korpershoek

    Effectief feedback geven op schrijfproducten, wanneer, waarop en hoe doe je het. Theorie én een concreet stappenplan. Een houvast voor alle docenten die schrijfproducten van leerlingen en studenten moeten beoordelen

    22,95 €
  • Handleiding voor het creëren van échte waarde
    Kuijten

    Dit boek biedt marketingstudenten en -professionals praktijkvoorbeelden en eenvoudige stappen om in de nieuwe economie te werken aan het creëren van échte waarde, zowel in het bedrijfsleven als in de maatschappij.

    26,90 €
  • Burgers

    Met dit boek ontwikkelen studenten hoger onderwijs hun vermogen tot logisch denken, helder analyseren en kritisch oordelen, aan de hand van levendige voorbeelden uit uiteenlopende disciplines. 2de herziene druk.

    15,95 €
  • Goosen , Schoordijk

    Dit studieboek geeft inzicht in de criteria voor wetenschappelijk schrijven en leert studenten hoe zij die criteria in hun teksten kunnen toepassen. Doe-boek met veel oefeningen en een uitgebreide website. 2de geactualiseerde druk.

    28,95 €
  • Professionele vaardigheden voor het economisch domein
    Schuitema, van den Herik, van der Kaap

    Handvatten voor het aanleren van een onderzoekende houding binnen het economische domein. Met praktijkgerichte oefeningen en een zelfscan. Voor studenten van hbo-opleidingen bedrijfskunde, commerciële economie, communicatie en hrm.

    18,95 €
  • van den Doel, Eikelboom, Roffel , Zoon

    Dit studieboek biedt een overzicht van de gespreksmodellen die een (sociaal)jurist tot zijn beschikking heeft. Naast de inleidende theorie komen ook de vaardigheden aan bod die horen bij de verschillende gesprekssituaties. 4de herziene druk.

    36,95 €
  • Creatief schrijven voor een merk
    van der Meulen

    Creatief schrijven voor communicatieprofessionals en marketeers. Verzamel verhalen uit de organisatie en vertaal ze naar creatieve communicatie-uitingen. Voor hbo-studenten en marketing- en communicatieprofessionals op de werkvloer. 

    24,95 €
  • van journalistieke content tot infotainment
    Janssen

    Dit boek voor studenten journalistiek, communicatie en opleidingen in de creatieve industrie behandelt alle aspecten van het schrijven van goede teksten voor een hele waaier aan journalistieke teksten. Met extra studiemateriaal online.

    23,50 €
  • Verantwoord nieuws maken van cijfers
    Boonen, Pluymaekers

    Dit boek wil journalisten op weg helpen om kwantitatief onderzoek goed en vlot te kunnen lezen, er de juiste kritische vragen over te stellen en er correcte conclusies aan te verbinden.

    19,95 €
  • structureren - formuleren - redigeren
    Swanborn

    Dit boek het juridisch schrijfproces van A tot Z, van de voorbereiding op het schrijven tot het schrijven van de tekst zelf. Voor studenten van alle opleidingen met een praktisch-juridische component.

    26,95 €
  • Een gedragswetenschappelijke aanpak
    Pol, Swankhuisen

    Dit boek focust op de beïnvloedende rol van overheidscommunicatie en geeft een overzicht van de actuele sociaalwetenschappelijke inzichten op dat terrein.

    27,95 €
  • Academisch redeneren, structureren, formuleren en reviseren
    Janssen, van der Deijl

    Breng je wetenschappelijke schrijfvaardigheden op orde. Leer hoe wetenschappers redeneren en academische teksten in elkaar zitten. Met een uitgebreide e-learning. Voor studenten uit het wetenschappelijk en hoger onderwijs.

    32,95 €
  • Verbindende communicatie & marketing
    Tiggelovend

    Hoe kunnen de social profit en overheidsdiensten doelgericht, duurzaam en geloofwaardig communiceren, ook naar groepen die te maken hebben met sociale ongelijkheid en discriminatie.

    20,00 €
  • Kritisch denken, zoeken en schrijven in het hbo
    van Heur, Kolen

    Tekstzinnig helpt studenten stapsgewijs door het (academisch) schrijfproces heen, van informatie zoeken tot die informatie in een zakelijke tekst gieten.

    29,50 €
  • In stappen naar een essay | paper | artikel | scriptie | proefschrift
    de Jong

    Dit toegankelijk boek geeft inzicht in de mechanismen van academisch denken, academisch schrijven en academische teksten, met aandacht voor zowel kleine als grote schrijfopdrachten. Geschikt voor alle academische schrijvers. 2de herziene editie.

    27,00 €
  • ter Horst

    Heldere richtlijnen, concrete adviezen en tips leren je zuiver, zorgvuldig en helder schrijven over cliënten. Bijbehorende website met meer materiaal.

    23,50 €
  • Vaardig in de juridische praktijk
    Eikelboom, de Graaf

    Een praktische ondersteuning bij het schrijven van toegankelijke juridische teksten, van zakelijke brieven tot overeenkomsten en van adviesbrieven tot beschikkingen.

    29,95 €
  • Niet culturen, maar mensen ontmoeten elkaar
    Hoffman, Verdooren

    Welke processen, uitdagingen en vaardigheden zijn van belang om te communiceren in een ‘superdiverse’ wereld, volgens het TOPOI-model. Relevante theorieën en talloze praktijkvoorbeelden en praktische handvatten.

    34,95 €
  • ten Berge, van der Aart, Hagemans, Winckels

    Een compleet overzicht van het vakgebied marketing, van de filosofie en het planningsproces, over marktonderzoek en statistiek, tot het vormgeven van het marketingbeleid.

    44,95 €
  • 60 geheimen van de psychologie van het beïnvoeden
    Goldstein, Martin, Cialdini

    De 60 wetenschappelijk bewezen tips en strategieën in dit boek laten zien hoe een kleine verandering van je aanpak direct een drastisch effect kan hebben op je slaagkansen.

    22,95 €
  • A Sourcebook
    Hannay, Lachlan Mackenzie

    Praktische adviezen hoe een overtuigende Engelse tekst geschreven moet worden, met aandacht voor het structureren van de tekst, het ordenen van alinea's en zinnen, en het redigeren van het eindresultaat.

    32,50 €
  • Gerritsen, van Olderen

    Over de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Voor hbo-opleidingen en professionals voor marketing en management van events, entertainment, sport en kunst.

    40,95 €
  • Van onderzoeksvraag naar wetenschappelijke tekst
    Jungslager, Maljaars

    Leer je hoe je tot een goede wetenschappelijke tekst, zoals een scriptie, kunt komen. Gericht op zowel de ontwikkeling van het academisch denkvermogen als schrijfvaardigheid. Zowel voor onderwijs als zelfstudie.

    27,50 €
  • de Berg, Mackenbach

    Een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. 3de herzien druk.

    53,95 €
  • Rapporten en presentaties maken
    Cornelis

    Tegen het einde van het adviestraject moet er iets tastbaars komen: een rapport, een presentatie, op zijn minst een brief of memo. Met dit boek kun je leren hoe je daarvan een kwalitatief hoogwaardig eindproduct maakt.

    20,00 €
Toont 1 - 25 van de 27 items

Activiteiten

Momenteel geen aankomende activiteiten