economie & management Er zijn 57 producten

per pagina
Toont 1 - 5 van de 57 items
  • Niet culturen, maar mensen ontmoeten elkaar
    Hoffman, Verdooren

    Welke processen, uitdagingen en vaardigheden zijn van belang om te communiceren in een ‘superdiverse’ wereld, volgens het TOPOI-model. Relevante theorieën en talloze praktijkvoorbeelden en praktische handvatten.

    34,50 €
  • Aansturen, begeleiden en ondersteunen
    de Gast, Hetem

    Vrijwilligersmanagement vanuit verschillende invalshoeken behandeld. De theorie wordt verbonden met praktijkvoorbeelden uit diverse werkvelden. Met veel aandacht voor de rol en competenties van de vrijwilligersmanagers. Volledig herschreven editie.

    24,50 €
  • Cultures don't meet, people do
    Hoffman, Verdooren

    Which processes, challenges and skills are relevant in a ‘superdiverse’ world?

    34,50 €
  • ten Berge, van der Aart, Hagemans, Winckels

    Een compleet overzicht van het vakgebied marketing, van de filosofie en het planningsproces, over marktonderzoek en statistiek, tot het vormgeven van het marketingbeleid.

    44,50 €
  • Potting

    Aan de hand van vele voorbeelden laat dit boek zien hoe organisaties de financiële consequenties van hun personeelsbeleid kunnen berekenen en versterken. Met online studiemateriaal.

    32,50 €
Toont 1 - 5 van de 57 items