communicatie & journalistiek Er zijn 43 producten

per pagina
Toont 1 - 25 van de 43 items
  • Gespreksvoering met kinderen tussen vier en twaalf jaar
    Delfos

    Een methode van leeftijdsgewijze vormen van gespreksvoering met kinderen tussen 4 en 12 jaar. Voor iedereen die met kinderen werkt, ouders, leerkrachten, hulpverleners, therapeuten, politieagenten... 20ste herziene druk

    29,90 €
  • structureren - formuleren - redigeren
    Swanborn

    Dit boek het juridisch schrijfproces van A tot Z, van de voorbereiding op het schrijven tot het schrijven van de tekst zelf. Voor studenten van alle opleidingen met een praktisch-juridische component.

    26,95 €
  • Kennis, vaardigheden en houding voor zorgprofessionals
    Nunez-Mahdi, Obihara, Maarse, Nunez, Hagenbeek

    Dit lesboek laat studenten en zorgprofessionals zien wat er gebeurt tijdens de communicatie met patiënten, en wat je kunt doen om tot betere interculturele communicatie te komen.

    19,95 €
  • Verbindende communicatie & marketing
    Tiggelovend

    Hoe kunnen de social profit en overheidsdiensten doelgericht, duurzaam en geloofwaardig communiceren, ook naar groepen die te maken hebben met sociale ongelijkheid en discriminatie.

    20,00 €
  • Een praktische handleiding voor framing
    Blommaert

    Politiek is een wereld van taal en beeldvorming, van framing. Dit is een praktische gids om de ogenschijnlijk objectieve begrippen te doorprikken én je eigen repliek te formuleren. 

    15,00 €
  • Kritisch denken, zoeken en schrijven in het hbo
    van Heur, Kolen

    Tekstzinnig helpt studenten stapsgewijs door het (academisch) schrijfproces heen, van informatie zoeken tot die informatie in een zakelijke tekst gieten.

    29,50 €
  • Wat moordenaars, hoofddoeken en bewakingscamera’s vertellen over onze identiteit
    Blommaert

    Een prikkelend essay over hoe we ons presenteren op sociale media, big data en over de vraag: wat doén we eigenlijk online?

    12,50 €
  • Apol, Kalff , Reijerkerk , Uitslag

    Een brede inleiding tot mediation, conflicthantering en conflictpreventie waarin zowel theorie als praktijk en opdrachten aan bod komen. Geheel geactualiseerde 3de druk.

    24,00 €
  • Niet culturen, maar mensen ontmoeten elkaar
    Hoffman, Verdooren

    Welke processen, uitdagingen en vaardigheden zijn van belang om te communiceren in een ‘superdiverse’ wereld, volgens het TOPOI-model. Relevante theorieën en talloze praktijkvoorbeelden en praktische handvatten.

    34,95 €
  • Cultures don't meet, people do
    Hoffman, Verdooren

    Which processes, challenges and skills are relevant in a ‘superdiverse’ world?

    34,95 €
  • Van ontkenning tot wederzijdse integratie
    Nunez, Nunez-Mahdi, Popma

    Compact studieboek interculturele vaardigheden en competenties voor het hoger beroepsonderwijs. Met de culturele modellen van Hall, Kluckhohn en Hofstede en de 7 Culturele Dimensies van Trompenaars.

    20,00 €
  • de Jong

    A spotlight on the mechanisms of academic thinking, writing, and texts. The steps and examples are taken from many scientific disciplines and can be used for various kinds of writing tasks. This makes the book suitable for all academic writers.

    27,00 €
  • Gerritsen, Claes

    Een overzicht van actuele theorieën over cultuurverschillen en de verschillen in verbale en non-verbale communicatie die daaruit voortvloeien. Uitgangspunt is een vergelijking tussen Nederland en Vlaanderen, wel dezelfde taal, niet dezelfde cultuur.

    32,50 €
  • Passie Energie Prestatie werkt!
    van Wingerden

    Doe-boek om het beste uit jezelf te halen. Geeft je juist dat zetje om een stap vooruit te doen. Daagt je uit om werk te maken van Passie, Energie en Prestatie in je baan.

    18,95 €
  • Blom, Prud’homme van Reine

    Dit boek bespreekt de vier belangrijkste theorieën over culturele verschillen, integreert ze tot één model en geeft praktische voorbeelden van de verschillende aspecten van intercultureel teamwork en het positief benutten van culturele verschillen.

    21,95 €
  • de Berg, Mackenbach

    Een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. 3de herzien druk.

    53,95 €
  • De groei naar sociale volwassenheid
    van der Veen, Maas, Delfgaauw, Gerrits

    Studie met pragmatische insteek naar de groei van bedrijven naar sociale volwassenheid en de bijbehorende organisatieverandering. Een must read voor managers die ‘iets met social media moeten’!

    25,50 €
  • Over geweldloos communiceren
    Mol

    Marshall Rosenberg, de grondlegger van Nonviolent Communication ofwel Geweldloos Communiceren, koos twee dieren om zijn ideeën krachtig en duidelijk over te brengen: de jakhals en de giraf. Zij staan symbool voor twee kwaliteiten in ons.

    15,50 €
  • Succesvol deelnemen aan gesprekken in zorg en welzijn
    Geurts, Müller, Tenwolde

    Deze flexibele denkmethode laat zien hoe de kwaliteit van groepsgesprekken positief beïnvloed kan worden. Met de vele reflectieve en activerende opdrachten, concrete adviezen en veel voorbeelden uit zeer diverse praktijksituaties.

    24,95 €
  • Professioneel omgaan met verschillen
    Blom

    Dit boek biedt vaardigheden en inzichten om voordeel te halen uit culturele diversiteit. Het beschrijft concrete technieken om inclusief beleid te implementeren, te werken in divers samengestelde teams en om te gaan met culturele dilemma's.

    29,95 €
  • van Oudenhoven , Grutterink

    Een toegankelijk geschreven boek dat kernvaardigheden als samenwerken, besluitvorming, conflicthantering, voorzitten, onderhandelen, presenteren, leidinggeven en omgaan met diversiteit koppelt aan het werken in teams.

    23,00 €
  • Van probleem naar advies
    Raessens

    Dit boek biedt het gereedschap om praktijkonderzoek goed onderlegd uit te voeren, vanaf de onderzoeksvragen, over de methodes voor dataverzameling tot het schriftelijk eindproduct. Geïllustreerd met voorbeelden uit de marketing- en communicatiepraktijk.

    25,00 €
  • Stijlcursus doeltreffend formuleren
    Hermans

    Ontwikkel stapsgewijs de vaardigheid om op een heldere, kernachtige en levendige manier zakelijke teksten te schrijven. Met praktische adviezen en uitgebreid oefenmateriaal.

    27,00 €
  • Onthullend en respectvol
    van Waveren

    Een complete leermethode voor interviewen. Lees hoe je op een respectvolle manier onthullende informatie naar boven kunt halen.

    28,50 €
  • Regtvoort , Siepel

    Nauwgezet beeld van de uitgangspunten van de risico- en crisiscommunicatie en de werkzaamheden van de communicatieprofessional. Met veel aandacht voor theorie én praktijk. 4de herziene druk.

    29,50 €
Toont 1 - 25 van de 43 items

Activiteiten

Momenteel geen aankomende activiteiten