management algemeen Er zijn 27 producten

per pagina
Toont 1 - 25 van de 27 items
  • De toepassing van positieve organisatiepsychologie
    Koen, van Keulen

    Eerste Nederlandstalige boek over amplitie, het versterken van het welbevinden en functioneren van medewerkers, hét kernwoord van de positieve organisatiepsychologie.

    29,90 €
  • Met minder moeite meer mensen binden
    Koopsen-van de Kolk

    Inzicht en praktische handvatten om op een bedrijfsmatige en duurzame manier met vrijwilligers samen te werken. Zo vind je niet alleen vrijwilligers, maar zorg je ook dat ze blijven.

    24,00 €
  • Van zelfkennis naar leiderschap
    Fioole, van Wely

    Een introductie in de belangrijkste managementtheorieën, plus werkvormen om managementvaardigheden te trainen. Zelfmanagement, managen van individuen en van teams en organisaties komen aan bod.

    29,95 €
  • De kunst van organisatieverandering
    Kayzel

    Organisatieverandering benaderd vanuit emotioneel perspectief, met inzichten en begrippen uit de psychologie, én rationeel perspectief, met inzichten uit de organisatiekunde en managementliteratuur. Herziene druk.

    26,50 €
  • Ondernemen als loopbaanstrategie
    Woldendorp, Woldendorp

    Loopbaanstrategie voor startende ondernemers, met oefeningen, loopbaanadviezen en praktische toepassing van de start-up-methodiek.

    22,50 €
  • van der Waal

    Dit boek biedt studenten en professionals een grondige inleiding tot het risicomanagement, met geschiedenis, basisbegrippen, raamwerken en risicomanagementprocessen. Met online extra studiemateriaal en docentenmateriaal op aanvraag.

    22,50 €
  • Een praktische gids
    'S Jongers

    Een toegankelijk geschreven gids die alle aspecten van het besturen van of actief zijn binnen een vrijwilligersorganisatie behandelt. Gebaseerd op inzichten uit de praktijk en gesprekken met enthousiaste vrijwilligers

    17,95 €
  • Wanneer je professioneel de hakken in het zand zet
    van der Horst

    Een boek voor kritische professionals die rebelleren tegen veranderprocessen. Over hoe ze een weg vinden in dergelijke situaties. Maar ook voor bestuurders en managers. Over de kansen die kritische tegengeluiden bieden en hoe ze te benutten.

    20,00 €
  • Handvatten voor een wendbare publieke sector
    Grijns, Zarrou

    Dit boek biedt vier hefbomen voor vernieuwing van organisaties in de publieke sector: slimmer werken, dynamisch managen, flexibel organiseren, en co-creatie.

    25,00 €
  • Filosofische en praktische aforismen
    Taleb

    Speelse, oneerbiedige, geestige en wijze aforismen die draaien rond Talebs belangrijkste ideeën over hoe we omgaan, en zouden moeten omgaan, met wat we niet weten.

    14,95 €
  • 60 geheimen van de psychologie van het beïnvoeden
    Goldstein, Martin, Cialdini

    De 60 wetenschappelijk bewezen tips en strategieën in dit boek laten zien hoe een kleine verandering van je aanpak direct een drastisch effect kan hebben op je slaagkansen.

    22,95 €
  • In zeven stappen naar succesvol ondernemen met maatschappelijke impact
    Hoogerwerf

    Hét boek voor iedereen die met een organisatie of onderneming meer maatschappelijke impact wil bereiken.

    31,00 €
  • Ondernemend in een veranderende wereld
    Leltz

    Een praktisch boek over verandermanagement dat de oorzaken en gevolgen van ingrijpende veranderingen behandelt, maar ook laat zien hoe organisaties én hun medewerkers op die veranderingen kunnen anticiperen en kansen kunnen omzetten in concrete acties.

    30,50 €
  • Organisaties bij crises en calamiteiten
    Zanders

    Dit studieboek en naslagwerk biedt een theoretische basis crisismanagement, inzicht in de organisatiekundige aspecten ervan en de uitvoering ervan op managementniveau.

    27,00 €
  • ten Berge, Oteman, van Kooten, van der Werf

    Kernachtig overzicht van het vakgebied organisatiekunde op basis van de S-begrippen uit het 7S-model van McKinsey. Zesde, geactualiseerde druk.

    32,50 €
  • Glasl

    Een wetenschappelijk onderbouwd, uitgebreid model voor diagnose en behandeling van conflicten, dat zich ook in de praktijk vele malen bewezen heeft. Onmisbaar voor professionals zoals conflictloodsen, coaches, mediators.

    92,00 €
  • Van concept naar realisatie
    Kuiper , Kamp (red.)

    Alle kennis voor de eventmanager: de zeven kernkwaliteiten, de context van het werk, de verschillende rollen, de relaties met betrokken partijen, de financiële en juridische aspecten. Met aandacht voor festivalisering, sociale media en businessmodellen.

    29,95 €
  • De overtuigingskracht van het detail
    Goldstein, Martin, Cialdini

    De nieuwste inzichten uit de psychologie van het beïnvloeden. Van de auteurs van de bestseller Overtuigingskracht

    20,00 €
  • a step by step approach
    de Bont

    This book helps students do in-company research via a straightforward step-by-step approach.

    19,00 €
  • Denken met Deleuze & film
    Peters

    Een ongebruikelijk boek dat een kritische houding inneemt tegenover andere boeken over organisaties en aan de hand van films, filmmakers en filosofen clichés zoals efficiency, transparantie, doelgerichtheid doorbreekt.

    27,95 €
  • Een praktische gids voor strategische en culturele veranderingen in organisaties
    Boonstra

    19 diepgaande studies in organisaties die werken aan hun organisatiecultuur om strategische vernieuwing te realiseren vormen de basis voor dit boek. Het biedt praktische inzichten voor het kiezen van een passende aanpak in de eigen organisatie.

    25,00 €
  • Handboek voor het hoger economisch onderwijs
    van Hoften

    Een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus. Met lesopdrachten en casuïstiek en extra online materiaal. Een handboek voor commercieel-economische opleidingen op hbo-niveau.

    49,95 €
  • Managing professionals in sport en bewegen
    Broeke, Hattink

    Inspiratiebron en kennisgids voor de eigentijdse sportmanagement professional in 4 werkvelden: sportverenigingmanagement, sportbeleidmanagement, sportbedrijfsmanagement en sportevenement management.

    33,95 €
  • van der Zee (red.)

    Een overzicht van belangrijke thema's waar de (aankomend) manager in de kunst- en cultuursector mee te maken krijgt: cultureel ondernemerschap, projectmanagement, strategisch management, hrm, financiën en marketing(communicatie).

    36,00 €
  • Congres- en vergaderorganisatie in theorie en praktijk
    Moreu

    In dit boek komen alle facetten van de theorie en de praktijk van professioneel conferencemanagement aan bod. Bedoeld voor studenten, maar ook waardevol voor wie al in de bedrijfstak werkzaam is.

    32,95 €
Toont 1 - 25 van de 27 items