management Er zijn 42 producten

per pagina
Toont 26 - 42 van de 42 items
  • Gerritsen, Claes

    Een overzicht van actuele theorieën over cultuurverschillen en de verschillen in verbale en non-verbale communicatie die daaruit voortvloeien. Uitgangspunt is een vergelijking tussen Nederland en Vlaanderen, wel dezelfde taal, niet dezelfde cultuur.

    32,50 €
  • Organisaties bij crises en calamiteiten
    Zanders

    Dit studieboek en naslagwerk biedt een theoretische basis crisismanagement, inzicht in de organisatiekundige aspecten ervan en de uitvoering ervan op managementniveau.

    27,00 €
  • Blom, Prud’homme van Reine

    Dit boek bespreekt de vier belangrijkste theorieën over culturele verschillen, integreert ze tot één model en geeft praktische voorbeelden van de verschillende aspecten van intercultureel teamwork en het positief benutten van culturele verschillen.

    21,95 €
  • Glasl

    Een wetenschappelijk onderbouwd, uitgebreid model voor diagnose en behandeling van conflicten, dat zich ook in de praktijk vele malen bewezen heeft. Onmisbaar voor professionals zoals conflictloodsen, coaches, mediators.

    92,00 €
  • Van concept naar realisatie
    Kuiper , Kamp (red.)

    Alle kennis voor de eventmanager: de zeven kernkwaliteiten, de context van het werk, de verschillende rollen, de relaties met betrokken partijen, de financiële en juridische aspecten. Met aandacht voor festivalisering, sociale media en businessmodellen.

    29,95 €
  • Professioneel omgaan met verschillen
    Blom

    Dit boek biedt vaardigheden en inzichten om voordeel te halen uit culturele diversiteit. Het beschrijft concrete technieken om inclusief beleid te implementeren, te werken in divers samengestelde teams en om te gaan met culturele dilemma's.

    29,95 €
  • De overtuigingskracht van het detail
    Goldstein, Martin, Cialdini

    De nieuwste inzichten uit de psychologie van het beïnvloeden. Van de auteurs van de bestseller Overtuigingskracht

    20,00 €
  • a step by step approach
    de Bont

    This book helps students do in-company research via a straightforward step-by-step approach.

    19,00 €
  • Denken met Deleuze & film
    Peters

    Een ongebruikelijk boek dat een kritische houding inneemt tegenover andere boeken over organisaties en aan de hand van films, filmmakers en filosofen clichés zoals efficiency, transparantie, doelgerichtheid doorbreekt.

    27,95 €
  • Een praktische gids voor strategische en culturele veranderingen in organisaties
    Boonstra

    19 diepgaande studies in organisaties die werken aan hun organisatiecultuur om strategische vernieuwing te realiseren vormen de basis voor dit boek. Het biedt praktische inzichten voor het kiezen van een passende aanpak in de eigen organisatie.

    25,00 €
  • Handboek voor het hoger economisch onderwijs
    van Hoften

    Een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus. Met lesopdrachten en casuïstiek en extra online materiaal. Een handboek voor commercieel-economische opleidingen op hbo-niveau.

    49,95 €
  • Communicatie - Zakendoen - Marketing
    Boden

    Na een inleiding in de Chinese cultuur en maatschappij, maakt dit boek u wegwijs in het zakendoen en de marketing in China. Met praktische voorbeelden en toelichtingen van ervaringsdeskundigen.

    28,50 €
  • Managing professionals in sport en bewegen
    Broeke, Hattink

    Inspiratiebron en kennisgids voor de eigentijdse sportmanagement professional in 4 werkvelden: sportverenigingmanagement, sportbeleidmanagement, sportbedrijfsmanagement en sportevenement management.

    33,95 €
  • van der Zee (red.)

    Een overzicht van belangrijke thema's waar de (aankomend) manager in de kunst- en cultuursector mee te maken krijgt: cultureel ondernemerschap, projectmanagement, strategisch management, hrm, financiën en marketing(communicatie).

    36,00 €
  • Congres- en vergaderorganisatie in theorie en praktijk
    Moreu

    In dit boek komen alle facetten van de theorie en de praktijk van professioneel conferencemanagement aan bod. Bedoeld voor studenten, maar ook waardevol voor wie al in de bedrijfstak werkzaam is.

    32,95 €
  • over de juiste manier van werken
    Gawande

    Een zoektocht naar de juiste manier van werken aan de hand van prachtige anekdotes. Een pleidooi voor de checklist als bescheiden maar efficiënte methode om fouten in het werk te voorkomen.

    21,95 €
  • Kweekel

    In dit boek gaat Wim Kweekel op een zeer praktijkgerichte manier in op het vraagstuk van de juiste dingen doen (wat heel wat anders is dan de dingen juist doen!).

    17,00 €
Toont 26 - 42 van de 42 items