Verkrijgbaar
Een nagenoeg compleet overzicht van de Nederlandse entertainmentsector met de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, (multi)media en evenementen.
This product is no longer in stock
Availability date: 06/24/2013
Basisboek entertainmentmarketing
Een nagenoeg compleet overzicht van de Nederlandse entertainmentsector met de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, (multi)media en evenementen.
Recipient :
* Required fields
or Cancel
Uitgeverij | Coutinho |
Year | 2013, 2de druk |
Bindwijze | paperback |
Aantal pagina's | 463p. |
Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de Nederlandse entertainmentsector. Dit boek biedt een nagenoeg compleet overzicht van deze sector en hanteert hierbij marketing als rode draad.
Basisboek entertainmentmarketing bestaat uit drie delen.
Deel 1 geeft een overzicht van de Nederlandse entertainmentmarkt en gaat tevens in op de geschiedenis daarvan.
In deel 2 worden de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, (multi)media en evenementen. Deel 3 gaat in op strategische ontwikkelingen in de entertainmentwereld en de rol van marketing daarin. Ieder hoofdstuk start met een lijst concrete leerdoelen en eindigt met een beknopte samenvatting.
Basisboek entertainmentmarketing is bedoeld voor hbo-studenten media- en entertainmentmanagement, leisure, commerciële economie, facility management en communicatie. Daarnaast is het boek geschikt voor iedereen die de entertainmentbranche beter wil leren kennen.