A survey of the major economic geography theories.
Dit boek biedt de kennis die nodig is om gangbare marketingtheorieën toe te passen op de creatieve sector. Met ruime aandacht voor ontwikkelingen op het gebied van onlinemarketing, mobiele marketing en sociale media.
Een nagenoeg compleet overzicht van de Nederlandse entertainmentsector met de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, (multi)media en evenementen.
Dit boek gaat in op de consequenties van de globalisering en de opkomst van het internet voor het functioneren van de arbeidsmarkt, voor organisatievormen en arbeidsrelaties.
Hoe schrijf je offertes die zich onderscheiden van die van de concurrenten. Voor studenten aan commerciële richtingen én professionals.
Een overzicht van de belangrijkste theorieën in de economische geografie. Grondig herziene derde druk. Geactualiseerd en met een nieuwe indeling.
Een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus. Met lesopdrachten en casuïstiek en extra online materiaal. Een handboek voor commercieel-economische opleidingen op hbo-niveau.
Na een inleiding in de Chinese cultuur en maatschappij, maakt dit boek u wegwijs in het zakendoen en de marketing in China. Met praktische voorbeelden en toelichtingen van ervaringsdeskundigen.
Dit boek biedt een volledig inzicht in de imagineer en zijn werkmethodes. Theorie en veel praktische voorbeelden, met oefeningen en leestips.
Een inleiding tot opvattingen over regio's en regionale geografie, met samenvattingen en opdrachten die de lezer actief bij de stof betrekken. Bestemd voor studenten geografie en andere geïnteresseerden.
Een overzicht van belangrijke thema's waar de (aankomend) manager in de kunst- en cultuursector mee te maken krijgt: cultureel ondernemerschap, projectmanagement, strategisch management, hrm, financiën en marketing(communicatie).
In dit boek komen alle facetten van de theorie en de praktijk van professioneel conferencemanagement aan bod. Bedoeld voor studenten, maar ook waardevol voor wie al in de bedrijfstak werkzaam is.
Dit boek biedt overheden houvast in het aanpakken van interactieve projecten. Het geeft een afwegingskader waarmee (toekomstig) beleidsmakers systematisch leren kijken naar keuzes die zij moeten maken om tot een interactieve aanpak op maat te komen.
In dit boek worden praktische modellen en methodes besproken om maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) op verschillende beleidsterreinen succesvol vorm te geven.
Een studieboek over de toepassing van bedrijfeconomische methoden en technieken in de collectieve sector.
Met zijn boek over institutionele economie slaat de auteur een brug vanuit de economie naar het terrein van (toekomstige) bestuurskundigen, politicologen, sociologen en juristen.
Deze inleiding in de organisatiekunde bespreekt alle theorie en vaardigheden die voor hulpverleners van belang zijn.