management There are 43 products.

per page
Showing 26 - 43 of 43 items
  • Goldstein, Martin, Cialdini

    22,95 €
  • Ondernemend in een veranderende wereld
    Leltz

    Een praktisch boek over verandermanagement dat de oorzaken en gevolgen van ingrijpende veranderingen behandelt, maar ook laat zien hoe organisaties én hun medewerkers op die veranderingen kunnen anticiperen en kansen kunnen omzetten in concrete acties.

    34,50 €
  • Gerritsen, Claes

    Een overzicht van actuele theorieën over cultuurverschillen en de verschillen in verbale en non-verbale communicatie die daaruit voortvloeien. Uitgangspunt is een vergelijking tussen Nederland en Vlaanderen, wel dezelfde taal, niet dezelfde cultuur.

    36,50 €
  • Blom, Prud’homme van Reine

    Dit boek bespreekt de vier belangrijkste theorieën over culturele verschillen, integreert ze tot één model en geeft praktische voorbeelden van de verschillende aspecten van intercultureel teamwork en het positief benutten van culturele verschillen.

    24,95 €
  • Glasl

    Een wetenschappelijk onderbouwd, uitgebreid model voor diagnose en behandeling van conflicten, dat zich ook in de praktijk vele malen bewezen heeft. Onmisbaar voor professionals zoals conflictloodsen, coaches, mediators.

    92,00 €
  • Van concept naar realisatie
    Kuiper , Kamp (red.)

    Alle kennis voor de eventmanager: de zeven kernkwaliteiten, de context van het werk, de verschillende rollen, de relaties met betrokken partijen, de financiële en juridische aspecten. Met aandacht voor festivalisering, sociale media en businessmodellen.

    33,95 €
  • De overtuigingskracht van het detail
    Goldstein, Martin, Cialdini

    De nieuwste inzichten uit de psychologie van het beïnvloeden. Van de auteurs van de bestseller Overtuigingskracht

    21,95 €
  • a step by step approach
    de Bont

    This book helps students do in-company research via a straightforward step-by-step approach.

    21,50 €
  • Denken met Deleuze & film
    Peters

    Een ongebruikelijk boek dat een kritische houding inneemt tegenover andere boeken over organisaties en aan de hand van films, filmmakers en filosofen clichés zoals efficiency, transparantie, doelgerichtheid doorbreekt.

    27,95 €
  • Handboek voor het hoger economisch onderwijs
    van Hoften

    Een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus. Met lesopdrachten en casuïstiek en extra online materiaal. Een handboek voor commercieel-economische opleidingen op hbo-niveau.

    55,95 €
  • Communicatie - Zakendoen - Marketing
    Boden

    Na een inleiding in de Chinese cultuur en maatschappij, maakt dit boek u wegwijs in het zakendoen en de marketing in China. Met praktische voorbeelden en toelichtingen van ervaringsdeskundigen.

    31,95 €
  • van der Zee (red.)

    Een overzicht van belangrijke thema's waar de (aankomend) manager in de kunst- en cultuursector mee te maken krijgt: cultureel ondernemerschap, projectmanagement, strategisch management, hrm, financiën en marketing(communicatie).

    40,50 €
  • Congres- en vergaderorganisatie in theorie en praktijk
    Moreu

    In dit boek komen alle facetten van de theorie en de praktijk van professioneel conferencemanagement aan bod. Bedoeld voor studenten, maar ook waardevol voor wie al in de bedrijfstak werkzaam is.

    32,95 €
  • over de juiste manier van werken
    Gawande

    Een zoektocht naar de juiste manier van werken aan de hand van prachtige anekdotes. Een pleidooi voor de checklist als bescheiden maar efficiënte methode om fouten in het werk te voorkomen.

    21,95 €
  • Kweekel

    In dit boek gaat Wim Kweekel op een zeer praktijkgerichte manier in op het vraagstuk van de juiste dingen doen (wat heel wat anders is dan de dingen juist doen!).

    17,00 €
Showing 26 - 43 of 43 items

AGENDA

No upcoming events at this time